Klachtenregeling

Wij willen ons werk graag goed uitvoeren en we vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt.
Het kan gebeuren dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. Misschien vindt u dat u niet serieus bent genomen. Of misschien heeft u de praktijk niet goed kunnen bereiken.
Wij willen het graag weten als u niet tevreden bent, dan kunnen we dit met u bespreken en kunnen we er wat van leren.

Heeft u een klacht? Of heeft u een tip voor ons of een ander goed idee? Dan horen wij dat graag. Via onderstaand formulier kunt u een klacht indienen of een tip doorgeven.

Een klacht wordt altijd behandeld door onze klachtenfunctionaris. Binnen 30 dagen krijgt u van ons een reactie. We volgen daarbij onze klachtenregeling: we leggen uw klacht schriftelijk vast. Daarna gaan we kijken wat mis is gegaan. We maken daarop een verbeterplan en we informeren u wat er met uw klacht gebeurd is.

Bent u niet tevreden over hoe we uw klacht hebben afgehandeld, dan is het belangrijk om te weten dat onze praktijk is aangesloten bij de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). U kunt kosteloos contact opnemen met hen voor verdere behandeling van uw klacht. Meer informatie over deze stichting en hun manier van werken, vindt u op de website van de SKGE.

Een klacht? Blijf er niet mee rondlopen!

Gegevens van de persoon die de klacht indient (dit hoeft niet de persoon te zijn op wie de klacht betrekking heeft):

Gegevens van de patiënt op wie de klacht betrekking heeft:

Aard van de klacht: