Wij willen ons werk graag goed uitvoeren en we vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt.
Het kan gebeuren dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. Misschien vindt u dat u niet serieus bent genomen. Of misschien heeft u de praktijk niet goed kunnen bereiken.
Wij willen het graag weten als u niet tevreden bent, dan kunnen we dit met u bespreken en kunnen we er wat van leren.
Heeft u een klacht? Of heeft u een tip voor ons of een ander goed idee? Dan horen wij dat graag. Via onderstaand formulier kunt u een klacht indienen of een tip doorgeven.
Een klacht wordt altijd behandeld door onze klachtenfunctionaris. Binnen 30 dagen krijgt u van ons een reactie. We volgen daarbij onze klachtenregeling: we leggen uw klacht schriftelijk vast. Daarna gaan we kijken wat mis is gegaan. We maken daarop een verbeterplan en we informeren u wat er met uw klacht gebeurd is.
Bent u niet tevreden over hoe we uw klacht hebben afgehandeld, dan is het belangrijk om te weten dat onze praktijk is aangesloten bij de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). U kunt kosteloos contact opnemen met hen voor verdere behandeling van uw klacht. Meer informatie over deze stichting en hun manier van werken, vindt u op de website van de SKGE.
Een klacht? Blijf er niet mee rondlopen!